Regulamin sprzedaży

§1 DEFINICJE WYBRANYCH POJĘĆ

  1. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
    • „Regulaminie” – należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin.
    • „Sprzedawcy” – należy przez to rozumieć Marcin Rozpędowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Warriors Gym Marcin Rozpędowski z siedzibą w Koninie, przy ul. Spółdzielców 18A, NIP 6652862914 i REGON
    • „Kliencie” lub zamiennie „Kupującym” – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, a posiadającą zdolność do czynności prawnych.
    • „Stronach” – należy przez to rozumieć łącznie Sprzedawcę i Klienta, którzy zawarli umowę na podstawie Regulaminu, pojęcie „Strony” zaś odnosi się do każdego z tych podmiotów z osobna.
    • „Strona www” – należy przez to rozumieć prowadzoną przez Sprzedawcę pod adresem www.warriorsgym.pl stronę za pośrednictwem, której sprzedaje on produkty, w tym karnety znajdujące się w jego ofercie.
    • „Karnety” – należy przez to rozumieć karnety przedstawione w ofercie klubu dostępne w systemie sprzedaży on-line.
    • „Koszyku” – należy przez to rozumieć składnik strony www, który służy do określenia przez Klienta danych dot. zamówienia, które tworzy w oparciu o narzędzia informatyczne oferowane przez system teleinformatyczny Sprzedawcy.
    • „Konsumencie” – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, o której mowa w art. 221 k.c.
    • „c.” – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
    • „Ustawie o prawach konsumenta” – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa zasady zakupu karnetu od Sprzedawcy za pośrednictwem strony www, w tym wzajemne prawa i obowiązki Stron z tym związane.
  2. Regulamin jest dostępny na stronie www.warriorsgym.pl dla każdego użytkownika Internetu, w tym dla każdego Kupującego.
  3. Kupujący składając zamówienie za pośrednictwem strony www na zakup karnetu oświadcza tym samym, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje go bez zastrzeżeń.
  4. W zakresie nieuregulowanym Regulaminem stosuje się przepisy prawa cywilnego, w tym Ustawy o prawach konsumentów.

§3 SKŁADANIE, PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ NA KARNETY

  1. Klient dokonuje zamówienia karnetu zaznaczając wybrany przez siebie karnet, a następnie akceptuje wybór za pomocą opcji „Kup i zapłać”.
  2. Następnie Klient przekierowywany jest na stronę Przelewy 24 – Centrum płatności online.
  3. Zakupiony karnet zostanie udostępniony Klientowi poprzez przesłanie mu na podany w formularzu zamówienia adres e-mail danych dostępowych do panelu serwisu dla klienta.
  4. Dane dostępowe, o których mowa w ust. 1 powyżej, zostaną wysłane Klientowi niezwłocznie po zawarciu Umowy.
  5. W przypadku nieotrzymania danych dostępowych na adres e-mail Klient może złożyć reklamację w trybie opisanym w Dziale IX Regulaminu.

§4 CENA

  1. Sprzedawca oświadcza, że całkowita cena za zakup danego karnetu jest podana na stronie www obok karnetu. Cena tam podana w dacie złożenia zamówienia przez Klienta wiąże Strony.
  2. Sprzedawca podaje na stronie www, stosownie do pkt 1 powyżej, ceną brutto, tj. cenę już uwzględniającą podatek od towarów i usług.
  3. Klient dokonuje płatności stosownie do postanowień działu 3 Regulaminu.
  4. W przypadku płatności online, jeżeli nie nastąpi ona w terminie 14 (czternaście) dni od dnia wysłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę, oznacza to, że zamówienie zostało anulowane przez Klienta i jest traktowane jako niezłożone i nieistniejące.

§5 ROZWIĄZANIE UMOWY

  1. W wyniku złożenia przez Klienta zamówienia Sprzedawcy na karnet i potwierdzenia jego przyjęcia przez Sprzedawcę w drodze elektronicznej, dochodzi do zawarcia umowy na warunkach opisanych w Regulaminie, zwanej dalej „Umową”. W przypadku płatności dokonywanych przelewem za tożsame z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia jest traktowane przesłanie Klientowi informacji, o której mowa w Dziale III pkt 3 Regulaminu.
  2. Jednostronne rozwiązanie Umowy przez Klienta niemającego statusu Konsumenta regulują obowiązujące przepisy prawne, z tym zastrzeżeniem, iż Klient taki nie może odstąpić od Umowy ani rozwiązać jej w inny sposób, gdy zapłacił za jej przedmiot, choćby część kwoty, ani gdy otrzymał dostęp do zamówionego karnetu.

§6 REKLAMACJE

  1. Klient ma prawo zgłosić reklamację w drodze elektronicznej na adres poczty elektronicznej biuro@warriorsgym.pl lub pisemnie na adres: aktualnej siedziby Sprzedawcy lub telefonicznie pod numerem telefonu 573895204 w przypadku problemów z dostępem do zamówionego karnetu.
  2. Reklamacja winna zawierać w szczególności opis problemu, który Klient zgłasza, imię i nazwisko osoby zgłaszającej w imieniu Klienta reklamację, numer zamówienia, którego zgłoszenie dotyczy, a także sposób kontaktu z Klientem (adres poczty elektronicznej, numer telefonu, numer faksu, ewentualnie adres do korespondencji). Sprzedawca zastrzega sobie możliwość kontaktu z Klientem przy wykorzystaniu podanych przez niego danych kontaktowych.
  3. Z zastrzeżeniem punktu 4 poniżej, reklamacja zostanie załatwiona w terminie 14 (czternaście) dni od dnia dokonania prawidłowego zgłoszenia.
  4. Reklamacje zgłoszone po upływie jednego roku od dnia upływu terminu, w którym link umożliwiający dostęp do karnetu winien zostać zgodnie z Regulaminem dostarczony Klientowi, nie podlegają rozpatrzeniu.

§7 PRZEPISY DOTYCZĄCE KONSUMENTÓW

  1. O ile nic innego nie wynika z Regulaminu poniższe postanowienia mają zastosowane jedynie do Kupujących będących Konsumentami. W zakresie nieuregulowanym w paragrafie do umów zawartych pomiędzy Sprzedawcą i Konsumentem zastosowanie mają postanowienia Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Klient mający status Konsumenta składając zamówienie na zakup karnetu wyraża tym samym zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi objętej jego przedmiotem przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 3.
  3. Z zastrzeżeniem ust. 8 Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.
  4. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres biuro@warriorsgym.pl lub listownie na adres siedziby Sprzedawcy.
  5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi na podany przez niego adres poczty elektronicznej potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w sposób, o którym mowa w ust. 4.
  6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  7. Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ustawy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, o których mowa w art. 38 ustawy, a w szczególności do umów sprzedaży szkolenia, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  9. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  10. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  11. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  12. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
  13. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  14. Postanowienia Regulaminu, które ograniczałyby prawa Konsumenta, wynikające z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawnych, nie mają do niego zastosowania.
  15. Zastrzega się, że nie wiążą Konsumenta, te postanowienia Regulaminu które:
    • stanowią niedozwolone postanowienia umowne w rozumieniu k.c. (art. 3851 – art. 3853 k.c.) czy naruszają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne dotyczące zawierania umów z udziałem konsumentów,
    • zostały zamieszczone w rejestrze postanowień wzorców umowy uznanych za niedozwolone, prowadzonym przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

§8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Klient jest zobowiązany do wyposażenia sprzętu, którego będzie używał celem uzyskania dostępu do strony www Sprzedawcy w program antywirusowy i aktualizowania go na bieżą
  2. Klienta obowiązuje zakaz wprowadzania do Internetu treści o charakterze bezprawnym.
  3. Klient nie może bez pisemnej zgody Sprzedawcy przenieść praw i/lub obowiązków wynikających z Umowy na osobę trzecią.
  4. Umowa podlega prawu polskiemu.
  5. Sprzedawca ma prawo dokonać zmiany numeru telefonu, stron www i innych adresów podanych w treści Regulaminu poprzez przesłanie informacji na ten temat Klientowi, który zawarł Umowę na podany przez niego adres (podane adresy) poczty elektronicznej lub zamieszczając je w treści dostępnego na stronie www Regulaminu. Wprowadzenie innych – aniżeli określone w dacie wejścia w życie Regulaminu – form płatności jest dokonywane przez Sprzedawcę poprzez podanie na stronie www informacji na ten temat. Ww. zmiany nie są zmianami Regulaminu ani Umowy.
  6. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikających z Umowy jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. Zmiana właściwości miejscowej sądu nie odnosi się do Umów zawartych z Konsumentami.
  7. Wyłącza się odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady szkoleń. Postanowienie to nie odnosi się do szkoleń nabytych przez Konsumentów
  8. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawnych, wyłącza się odpowiedzialność prawną Sprzedawcy za wszelkie szkody spowodowane korzystaniem lub niemożnością korzystania ze szkoleń stanowiących przedmiot Umowy, w tym z tytułu ich wad. Powyższe postanowienie nie odnosi się do odpowiedzialności wobec Konsumentów.
  9. Regulamin wchodzi w życie od opublikowania.

 

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

……………….., dnia ………………..

…………………………………………

…………………………………………

…………………………………………

imię, nazwisko i adres konsumenta

………………………………………..

………………………………………..

………………………………………..

nazwa i adres przedsiębiorstwa

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr ………………………… zawartej dnia ………………………… dotyczącej zakupu towaru/usługi …………………………

………………………………………..

podpis konsumenta